nedjelja, 12. svibnja 2013.

Torta od mrkve



Moja majka je za 55. rođendan poželjela tortu od mrkve. Kako napraviti kao glavni desert tortu od mrkve, a da je svi probaju i da se nikom ne smrači pred očima kada umjesto nekog finog čokoladnog deserta dobiju tortu od mrkve?!? 

Idealno se poklopilo to što mi je kolega tjedan dana prije toga došao na posao i pohvalio se kako mu je žena napravila super tortu od mrkve. Ja sam ostala stvarno iznenađena činjenicom da je pohvalio tortu od mrkve jer je on onako dosta klasičan tip za kojeg sam shvatila da ne voli nikakve "kerefeke" za jelo. Bitno da je domaće i klasično, onako kako su kuhale naše mame i bake. Za ispunjenje mamine želje odmah sam nažicala recept jer sam znala da će se tada mojima sigurno svidjeti. 
 
SASTOJCI
250 g brašna
400 g šećera
2 žličice cimeta
2 žličice praška za pecivo
1 žličica soli
3 dcl ulja
4 jaja
100 g sjeckanih oraha
500g naribane mrkve

Krema
200 g maslaca
500 g ABC svježeg krem sira
400 g milerama s 30% m.m.
220 g šećera u prahu
1 žličica ekstrakta od vanilije
sok 1/4 limuna 

PRIPREMA
Biskvit 
U većoj posudi pomiješajte prosijano brašno s praškom za pecivo, šećer, cimet i sol. Miješajući dodajte ulje i jedno po jedno jaje te potom naribanu mrkvu i orahe. Kratko promiješajte mikserom, najmanjom brzinom.
U maslacom namazan i brašnom posut kalup za tortu isipajte trećinu biskvitne smjese i pecite 45 min. na 160 °C. Ponovite još dvaput s ostatkom smjese da se dobiju tri biskvitne podloge i ohladite. 

Krema
Maslac narežite na listiće i izradite mikserom dok omekša. Dodajte ABC sir i sve dobro izmiješajte mikserom da se smjesa izjednači. Dodajte mileram, šećer u prahu, ekstrakt vanilije, limunov sok  i sve zajedno izradite.
Svaki sloj biskvitne podloge premažite kremom, a ostatkom kreme premažite cijelu tortu izvana. Ukrasite po želji i dobro ohladite prije serviranja.

  
Imala sam i pomoć :) 



Nema komentara:

Objavi komentar