srijeda, 15. svibnja 2013.

Kolač od mrkve bez šećera


Majci sam za rođendan napravila tortu od mrkve koju s kojom su svi bili oduševljeni, a onda sam i ja htjela kolač od mrkve ali bez šećera pa sam ga pronašla u knjizi "Prirodno i slatko" Jadranke Boban Pejić.

Sastojci: 

Biskvit 
2 šalice brašna tip 850 (250g)
3 čajne žličice praška za pecivo
1 šalica agavinog sirupa
3/4 šalice suncokretovog ulja (hladno prešano za prženje)
2 jušne žlice limunovog soka
2 šalice krupno naribane mrkve (250 g)
1/2 šalice krupno mljevenih oraha (50 g) 

Preljev
200 g tofua
Naribana korica 1 naranče
1 čajna žličica vanilije u prahu
2 jušne žlice narančinog soka
2 jušne žlice agavinog sirupa
Postupak
Zagrijte pećnicu na 150 C. Nauljite duboki kalup za kolače (30x22cm) ili stavite papir za pečenje. U zdjeli pomiješajte brašno i prašak za pecivo. Pomiješajte agavin sirup s uljem i limunovim sokom, a zatim postepeno umiješajte u brašno. Dodajte mrkvu i orahe, dobro promiješajte i izlijte u kalup. 

Pecite sat i petnaest minuta ili provjerite je li kolač pečen tako da ubodete drveni štapić u sredinu biskvita - ako je štapić čist, kolač je pečen. Izvadite iz pećnice i ohladite. Izmiksajte sve sastojke za preljev i premažite preko hladnog kolača pa narežite na kocke.



Na kraju je cijela obitelj probala kolač od mrkve koji sam radila zbog sebe jer nema ni šećera ni jaja i svidio im se! Mene je veselilo što sam si ga ostavila da imam za drugo jutro uz kavicu!

Nema komentara:

Objavi komentar