utorak, 28. svibnja 2013.

Torta od čokolade i đumbira


Kad god listam River Cafe Cook Book Green uvijek otvorim stranicu baš na ovom receptu, pa već par mjeseci gledam kako ću naći priliku da isprobam ovu tortu. Mislila sam da ne bi bilo u redu da sada, kada sam na detoksikaciji i ne jedem šećer, radim ovu tortu sama za sebe, pa sam strpljivo čekala da se pojave prvi gosti kojima ću je napraviti. Torta mi je bila ok jer zbog spoja čokolade i đumbira nije bila klasična čokoladna, a moram priznati da ta mi se ta kombinacija sve više i više počinje sviđati.



Sastojci:


200 g svježeg korijena đumbira
500 g maslaca
500 g čokolade s min 70% kakaa
70 g kukuruznog brašna
2 žlice kakao praha
10 jaja
400 g šećera
Prstohvat praška za pecivo



Priprema: 

Zagrijte pećnicu na 150 stupnjeva C. Obložite 30 cm kalup za torte sa papirom za pečenje ili ga namažite maslacem i posipajte brašnom.

Otopite čokoladu i maslac na pari. Ne dopustite da posuda dodiruje kipuću vodu. Ogulite i sitno nasjeckate đumbir i dodajte ga u otopljenu čokoladu zajedno sa brašnom i kakao prahom. Pustite da se malo ohladi.



Umiksajte jaja i šećer i mutite dok se ne utrostruči obujam. Polagano umiješajte umućena jaja, šećer i prašak za pecivo u čokoladnu smjesu. Ulijte u pripremljeni kalup i pecite u zagrijanoj pećnici 45 minuta.

Kada je kolač pečen prekrijte ga tanjurom 5 minuta. To će dati kolaču dobru gustu teksturu.


1 komentar: