ponedjeljak, 15. listopada 2012.

Zašto po receptu?

Jako volim kuhati ali ja kuham po receptima.
Volim isprobavati nova jela te kada odaberem glavnu namirnicu prvo potražim recept u jednoj od mojih kuharica, na netu ili časopisu. Teško se odlučim za recept jer bih najradije isprobala tri recepta odjednom sa različitim predjelima, prilozima i desertima! Na kraju ni sama ne znam kako odaberem onaj po kojem krenem kuhati.
Nikada nisam znala štedjeti na kuhanju. Ja to jednostavno ne mogu. Volim jesti fina jela i za odabrane recepte koristim uvijek kvalitetne i svježe namirnice tako da me kupovina istih veseli kao i kupovina novih cipela (ššš..nekad možda čak i više). Radije neću kuhati nego da kuham neko jelo sa zamjenskim namirnicama ili bez pola toga što piše u receptu. Štreberski sam tip i moram sve napraviti baš onako kako piše.
Moje kuhanje je krenulo uz knjigu Fit for life i povrće koje nije prekuhano. Onda sam otkrila Jamie-a....savršen početak ljubavi prema kuhanju.
Savršenstvo okusa i želja za stvaranjem takvih jela rodila mi se kada sam otišla u Apetit po preporuci najbolje prijateljice pa potom u tada novootvoreni restoran Prasac koji me jednostavno oduševio. Usput sam naučila i da se meso ne jede well done! Uslijedilo je isprobavanje klope po najboljim restoranima i nakon toga nema više povratka..... Obuzela me ljubav prema uživanju u hrani i svemu što ide uz nju!
Od jedne svoje drage prijateljice za rođendan 2010.godine, dobila sam kuharicu koju sam malo zanemarila a ima super recepte. Želim isprobati recepte iz te knjige tako da sam odlučila otvoriti blog koji će pratiti moj kulinarski napredak po mjesecima.
Po receptu uvijek dobro ispadne!
kiss

Nema komentara:

Objavi komentar