četvrtak, 25. listopada 2012.

Džem od šljiva

Kupila sam staklene teglice sa crveno-bijelim kariranim poklopcima još prije dva mjeseca i nikako da ih napunim. Kupila sam čak želin i džemfix da ih isprobam jer kada sam prošle godine radila džem od kruške skužila sam da bi mi bilo bolje da sam stavila džemfix da mi se voće ne raspadne.  
Mama mi je dala domaćih šljiva i nisam mogla da ju ne tražim još malo za džem jer teglice čekaju! Trebala sam još samo pronaći idealan recept!

Moram priznati da kad tražim recept za nešto uvijek pogledam i kod gastrodive http://gastrodiva.bloger.index.hr/default.aspx. Ona je moja prva i jedina gastro blogerica koju pratim. Svega ima na blogu! Sve ispadne jako fino.
Super su mi njeni recepti jer je ona dalmatinka tako da joj kuhinja i po defaultu mora biti fina. Baš je po mom guštu. Ali nekako najviše završim na njenim desertima! :) prepredobri!!! Zadnje sam radila tortu od tri vrste čokolade i na poslu su svi bili oduševljeni!

Prvi recept koji sam isprobala s bloga Gastrodiva: Topla čokoladna torta http://www.gastrodiva.bloger.index.hr/default.aspx?id=775188
Najdraži recept s bloga Gastrodiva: Topla čokoladna torta
Poznata osoba sa kojom bih popila kavu: Gastrodiva

Da se vratim ja na džem. Naravno da sam kod nje našla džem od šljiva ali sam poželjela isti taj njen samo sa fruktozom umjesto šećerom. 





Stavila sam šljiva koliko sam imala, odokativnom metodom nasula malkice fruktoze, klinčića, limun, kuhala 1,5 sat i napunila jako malo tegli :( Još mi je ostala samo jedna teglica koju sam obećala svojoj teti i koju moram staviti na bus prije nego nestane!!! Opet nisam htjela staviti džemfix pa su mi se šljive raspale tako da malo baca na marmeladu a ne džem.  Klinčići divno mirišu, okus je malo kiselkast što mi je super, a limun unutra mi je savršen.  Jedina stvar koja me muči je ta što je gastrodiva stavila kvasinu (ocat) a ja ne znam zašto se stavlja kvasina u džem? Nisam ju stavila jer sam htjela što manje nekih dodataka tako da se nisam niti trudila saznati......ali što je na kraju s tom kvasinom?!?
http://gastrodiva.bloger.index.hr/post/aromaticni-dzem-od-sljiva/17956974.aspx
 
Kad narastem želim biti Gastrodiva! ;)

Nema komentara:

Objavi komentar