ponedjeljak, 14. siječnja 2013.

Sarma protiv sarmice


Prošli vikend je mama radila sarmu i ja nisam nakon jela pohvalila isto, nego sam samo prigovarala! Da ne ispadnem bezobrazna, kao pristojno i fino dijete odmah sam pozvala svoje da dođu za tjedan dana na moju sarmu! 

           Ali ja do danas (13.01.2013.) nikada nisam radila sarmu i to je bio baš pravi izazov –                       moja sarma protiv mamine!!! 

Googlala sam i tražila odgovarajući recept i nije mi bilo svejedno jer će mi presuditi burazi koji su cijeli život samo na maminoj hrani! Jako sam se veselila nedjelji i svom natjecanju :D a našla sam i odgovarajući recept:


SASTOJCI za 4 osobe:
1 glavica kiselog kupusa (oko 1 kg)
60 dag mljevenog mesa
1 žličica crvene paprike
10 dag riže
3 režnja češnjaka
2 glavice luka
10 dag suhe slanine
30 dag suhih rebrica
0,5 dl ulja
sol
papar
peršin

Luk očistite, narežite ga na kockice, kao i slaninu. Sve prepržite, pred kraj dodajte nasjeckani češnjak i sve prelijte preko mljevenog mesa.


U posudu za miješanje dodajte malo crvene paprike, soli, papra, riže, nasjeckanog peršina i sve skupa umiješajte u jednoličnu smjesu.


Listove kupusa odvojite od glavice, zatim zadebljanja pri kraju listova obrežite tako da budu posvuda iste debljine.

  
U svaki list stavljajte malo smjese i uvijte sarme. U posudu na dno poslažite malo rezanog kupusa pa u krug poredajte sarmu. U sredini ostavite rupu za ostatak kupusa i rebrica, zatim malo nasjeckanog luka i ostatak crvene paprike.


Podlijte vodom da prekrije sarmu i kuhajte oko 2 sata uz povremeno potresanje posude.  


Slagala sam sarme u veći lonac pa mi drugi red nije bio popunjen a u sredinu nisam stavila niti ostatak kupusa niti rebrica tako da sam se nakon dodavanja vode molila Bogu da se ne raspadnu! Koji bi to bio promašaj!

Napravila sam pire, kupila sam bijeli kruh i čekala ocjenjivanje a na kraju sam jednoglasno pobijedila i veselila se pobjedi ko malo dijete jer sam imala opaki žiri!!! 


Da ne zaboravimo na sarmice, u igru se uključila moja teta jer i ona želi prezentirati svoje kulinarsko umijeće u izradi odgovarajuće sarme! Go Goga Go!!! Mamu je srušio fant za faširano tako da se pazi!!! ;)  
Samo što smo možda trebali izabrati neko drugo jelo za međusobno natjecanje jer mislim da nakon Gogine sarme opet ju neću jesti dvije godine!

4 komentara:

  1. A zašto nema dekoracije npr. obični ili francuski peršin barem na krumpiriću?
    Mljac mljac ali ipak čista petica!!:)
    mama Dora

    OdgovoriIzbriši
  2. a da se ja uključim u tekmu za mastershefa u sarmi možda tetka neće biti najlošija

    OdgovoriIzbriši
  3. lijepi beštek i tanjur! Ali pa di su rebrica i rezano zelje:-) tin

    OdgovoriIzbriši