četvrtak, 17. siječnja 2013.

Juha od piletine

Jako sam htjela jesti juhu od piletine tako da sam ju napravila sa svim onim što sam imala u frižideru:




2 mrkve

2 peršina

2 luka

3 češnja češnjaka

1 poriluk

1 manja cvjetača

listovi peršina

2 krumpira

ja sam imala 0,5 kg pilećeg zabatka ali može se staviti i cijelo pile

maslinovo ulje

sol, papar

limun

 

Mrkve ogulite i nasjeckajte na krupnije komade. Očistite luk i češnjak. Luk nasjeckajte na veće komade a češnjak na listiće. Odrežite krajeve poriluka i razrežite ga po duljini na četvrtine. Operite ga pod mlazom vode i nasjeckajte na komade debljine 1 cm.

Veliki lonac stavite na jaki plamen i ulijte malo maslinovog ulja. Na ulje stavite sve nasjeckane sastojke i promiješajte ih kuhačom. 


Polu poklopljeno pirjajte ih oko 10 minuta. Mrkve će postati mekane (ne smiju se raspasti) a luk će se zažutjeti. 



U lonac dodajte piletinu i oguljene krumpire te ulijte vodu da prekrije sve sastojke. Ja baš i ne volim krumpir u juhi tako da sam ga stavila kuhati u komadu. 


U juhu stavite listove peršina koje ćete na kraju izvaditi. Juhu promiješajte i pustite je da zavrije. Nakon toga smanjite plamen, poklopite ju i pustite da se lagano kuha oko 45 minuta do 1 sat. Probajte meso s vilicom, ono bi se trebalo lagano odvajati i raspadati. Ako stavite cijelo pile tada bi se ono trebalo kuhati 1,5 sat pa će se meso fino odvajati od kosti.


Operite cvjetaču i natrgajte je na manje cvjetiće. Ja ne volim raskuhanu cvjetaču tako da sam ju stavila kuhati u juhu otprilike 15 minuta prije kraja. 


Kada je juha gotova, izvadite piletinu i sa dvije vilice odvojite i odstranite kožu a meso odvojite od kosti i natrgajte ga na komadiće. 


Komadiće piletine vratite u juhu, promiješajte ju, skinite s plamena te začinite solju i paprom. 

Dodatak juhi da ne bude dosadna
 

U mužaru istucite svježe listiće peršina i pomiješajte ih sa malo maslinovog ulja i limunovog soka (Jamie).

 
U zdjelicu juhe dodajte malo pripremljenog peršina i dobar tek!


2 komentara:

  1. Bravo duda! Tvoja pileća juhica je prava vitaminska BOMBA za ove snježne dane!:) Raduje me što si svježi peršin iskoristila hahaha
    A crtež pileta je +5. U osnovnoj školi učiteljica
    bi to ocijenila sa cvjetićem. Sjećaš se? pusa mama :)

    OdgovoriIzbriši
  2. izvrsno !imala si bome svašta u frižideru!pravo šarenilo boja kako bi rekla dora!

    OdgovoriIzbriši