utorak, 22. siječnja 2013.

Kozice na tostu s čilijem, peršinom, đumbirom i češnjakom

Ovo je Jamieva večera ili toplo predjelo koje jednostavno obori svakog tko proba! 

Kada sam prvi put za svoje prijatelje pripremala kozice po ovom receptu, malo sam loše tempirala vrijeme. Htjela sam da kozice budu tople, tako da sam ( blago rečeno ) opako kasnila s večerom, pa su bili prisiljeni gledati kako ih pripremam. To je u stvari bila super stvar jer su se uvjerili kako je to skroz jednostavno jelo, pa me sada  tu i tamo pokoji od njih nazove da im preko telefona diktiram sastojke i malo ponovim način pripreme.  


Neki dan su prijateljica i njen nevjenčani suprug radili večeru za jedno zanimljivo društvo i ona se sjetila tih mojih kozica. Pročitala sam joj sastojke iz Jamieve knjige a nevjenčani suprug je sutradan bio prvi na tržnici kako bi, među ostalim, kupio i famozne kozice. Pozvali su me na večeru ali  nisam bila baš nešto raspoložena, tako da sam rekla da bih im radije nešto pomogla u pripremi jela i onda umjesto večere otišla doma spavati. Poznavajući mene kako volim druženje i klopu, nisu mi dali da pričam gluposti nego su mi odmah dali kozice, čašu pjenušca sa sokom od naranče i znali su da će mi se svidjeti ekipa koja stiže. Zahvaljujući muškom dijelu kuharskog tima, večera je bila tempirana točno na vrijeme, sve im je bilo jako fino a ja sam se od početka do kraja dobro provela! Mislim da više neću pričati gluposti i odbijati večere u dobrom društvu...

  U nastavku su namirnice za 4 osobe:

1 komad svježeg đumbira veličine palca, oguljen i sitno nasjeckan
2 češnja češnjaka očišćena i tanko narezana
2-3 svježa crvena čili feferona, očišćena od sjemenki i sitno nasjeckana
16 velikih sirovih kozica
1-2 limuna, po ukusu
Velika šaka svježeg lisnatog peršina, krupno narezanog
Morska sol i svježe mljeveni papar
Ekstra djevičansko maslinovo ulje
4 dugačke kriške prepečene ciabatte


U veliku i vruću tavu ulijte 4 žlice maslinovog ulja te dodajte đumbir, češnjak, čili i kozice.
 
Pržite oko 3 minute, zatim smanjite vatru i iscjedite sok iz jednog limuna. Dodajte peršin i još maslinovog ulja.
 
Promiješajte i sklonite s vatre. Umak bi trebao biti jako sočan - probajte.
 
Možda će trebati još malo limunovog soka. Začinite po ukusu. 
Poslužite na ciabatti i dobar tek!

2 komentara: