petak, 15. ožujka 2013.

Štrudla od jabuka


Odlučila sam napraviti zdravu štrudlu od jabuka, ali sam „pala“ u koracima. Došla sam po  prijateljicu autom i htjela je razveseliti komadom zdrave štrudle. Nije bila ništa jela cijeli dan i razveselila se ali joj je raspoloženje polagano opadalo tako da je prefinu štrudlu od jabuka jedva žvakala slušajući me odakle sam nabavila namirnice. Po listove sam otišla na plac jer u trgovini prodaju samo s dodatkom konzervansa. Jabuke sam također kupila na placu, prodane su mi kao domaće, ali ja sam uvjerena da su stigle iz iste hladnjače kao i one iz dućana. Limun sam kupila u Konzumu (i u štrudlu sam stavila ribanu Konzumovu limunovu koricu ). Grožđice su stigle iz Metroa, a zobene pahuljice sam kupila u Lidlu za 5,98 kn. Kada se to sve skupa zbroji i oduzme, teško da se može reći kako je to „zdrava štrudla“. Za one koji paze odakle nabavljaju namirnice i za one koji obožavaju zobene iz Lidla za 5,98 kn slijede sastojci:

Debljih listova (stavlja se jedan) za štrudlu 6 -10 komada (ovisno o veličini tepsije)
 ili tankih listova za štrudlu 12 - 20 komada (stavljaju se po dva lista)
Naribane jabuke
Cimet
Zobene pahuljice
Grožđice (po želji)
Sok od limuna
Limunova korica

Za smjesu štrudle od jabuka pomiješala sam naribane jabuke, cimet, grožđice, zobene pahuljice (da upiju sok), limunovu koricu i limunov sok. Koristila sam deblje listove.




List se lagano premaže rastopljenim maslacem ili uljem, stavi se smjesa, zarola se i stavi u tepsiju. Prije pečenja sve se premaže rastopljenim maslacem ili uljem.

Ako se štrudla radi od tankih listova, tada se prvo namaže rastopljenim maslacem jedna kora, na nju se stavi druga kora koja se također namaže maslacem, stavi se smjesa od jabuka, zarola se, stavi u tepsiju i opet namaže rastopljenim maslacem.

Štrudlu staviti u zagrijanu pećnicu na 200° cca 30 do 40 minuta.


Nema komentara:

Objavi komentar