subota, 16. ožujka 2013.

Dan za quiche



Nakon uživanja na kavicama i šalabajzanja po gradu na zubatom suncu, došlo je i vrijeme da se nešto stavi pod zub. Mirna se zaželila quichea pa smo otišle po krišku za nju. Bila je toliko draga da ga nije odmah počela jesti jer zna da ja ne mogu kupiti začinjeni quiche, nego ako ga želim jesti moram najprije doći doma i napraviti ga sama. Nekako je dan bio stvarno za quiche pa mi je ona odmah poslala jedan recept i svoju želju za quicheom prenijela na mene. Za rođendan sam dobila poklon bon u Mülleru i kupila sam si kalupe za mini pite ili mini quiche. Nabavila sam namirnice i krenula u akciju.

Prhko tijesto 

Napravila sam prhko tijesto - za tri male plitice 1 šalica od 2 dl brašna tip 850, 1/3 šalice kukuruznog brašna, 1/3 šalice ulja i 1/4 šalice hladne vode. Izvaljala ga između dvije prozirne folije (nisam ga ostavila u hladnjaku da stoji sat vremena jer sam bila jako gladna) i stavila u nauljenu pliticu. Pekla sam tijesto na 180⁰C 10 minuta.



Smjesa za quiche

Jaje
Svježi sir
Mozzarela na kockice
Origano
Naribane tikvice

Jaje se umuti vilicom i pomiješa se sa sirom, mozzarelom, tikvicama i origanom. Oni koji smiju mogu staviti soli, papra i malo čilija. Stavi se peći u zagrijanu pećnicu na 180⁰ C pola sata da dobije lijepu boju.


Kako sam ja radila quiche začinjen samo sa origanom, malo sam se na prvu razočarala jer to nije bio onaj okus quichea na koji sam navikla. Sva sreća da sam u frižideru imala dimljenog lososa pa sam tanku krišku lososa stavila na krišku quichea i to je bila definitivno dobitna kombinacija! Uz to sam još napravila salatu od komorača i rotkvice.

Salata od komorača i rotkvice

Komorač nasjeckajte na tanke ploške kao i rotkvicu, začinite po želji i pomiješajte sa maslinovim uljem i sokom od limuna. Ala Jamie Oliver u emisiji 30 minuta.




Mirna, hvala na receptu! Sutra opet ručaš quiche ali kod mene doma :)

3 komentara: