srijeda, 13. ožujka 2013.

Pita od jabuka



Naravno da bez obzira na to što sam blokirala u glavi da slatkiši postoje, tijelo jednostavno nekada (npr. PMS) ima potrebu za slatkišima! Ovaj puta je moj slatkiš bila zdrava pita od jabuke koju sam našla u knjizi recepata bez šećera: " Prirodno i slatko" Jadranke Boban Pejić. Nikakav poslijepodnevni umor nakon posla nije došao do izražaja jer je misija bila samo jedna: pita od jabuka! 

Evo sastojaka: 

Tijesto 
2 šalice brašna tip 850 
1/2 šalice kukuruznog brašna 
1/2 šalice ulja 
1/4 do 1/2 šalice jabučnog soka 
1/4 čajne žličice soli 

Nadjev 
6-7 većih jabuka 
1/2 čajne žličice cimeta 
1 šalica poprženih mljevenih lješnjaka 
1/2 šalice ječmenog slada (ja sam stavila 3 žlice agavinog sirupa)

Zagrijte pećnicu na 180 °C. Zamijesite sve sastojke za tijesto. Sok postepeno dodajte u druge sastojke dok se tijesto ne poveže, jer će vam, ovisno o brašnu, trebati manje (1/4 šalice) ili više (1/2 šalice) soka. Tijesto ne smije biti ljepljivo. Tijesto podijelite na dva dijela. Razvaljajte svaki dio između dva masna papira u oblik plitice za pečenje.


Jedan dio tijesta stavite u nauljenu pliticu i pecite 10 min na 180 °C. Jabuke operite i naribajte na krupno. Ako su jako sočne malo ih ocijedite pa pomiješajte s cimetom, lješnjacima i ječmenim sladom.


Smjesu rasporedite na ispečenu koru. 


Pokrijte odozgo drugom korom, učvrstite krajeve i vilicom izbušite nekoliko rupica da može izlaziti para. Pecite pola sata na 180-200 °C.



Zasladila sam se pitom u kojoj mi je ipak malo nedostajalo okusa limuna i cimeta. Cimeta sam dodala dosta, ali ga baš i nisam osjetila. Drugi puta ću u tijesto naribati koricu limuna, a u jabuke ću iscijediti limun. Mislim da će to biti idealna kombinacija. Dobro, možda ću malo pojačati i sa zaslađivačem, ovisno o dijelu mjeseca ;).

Nema komentara:

Objavi komentar