subota, 8. prosinca 2012.

Prženi bademi sa zrnom čilija i morske soli


Predobre grickalice iz Povratka golog kuhara....

Za 8 osoba
Pola žlice maslinovog ulja
255 g očišćenih i oguljenih badema
1-3 mala sušena crvena čilija
2 izdašna prstohvata morske soli

Blanširanje badema
Potrebno je skinuti opnu oko badema. Zagrijte vodu, bademe stavite u zagrijanu vodu na 10 sekundi i potom bademe prebacite u hladu vodu.
Promiješajte bademe i nakon 10 sekundi probajte s jednim bademom da vidite da li je opna oko badema popustila. Stavite ga u hladnu vodu i probajte skinuti opnu. 


Opna oko badema se jednostavno skida tako da badem pritisnete prstima i on sam ispada iz opne. Kada očistite bademe posušite ih na papirnatom ručniku jer su vlažni od vode.


Prženi bademi
Stavite maslinovo ulje i bademe u jako zagrijanu tavu. Pržite bademe da postanu lijepo smeđi. Tavu povremeno protresite kako bi bademi ravnomjerno potamnjeli, što će pojačati njihovu prirodnu aromu. 


Namrvite u to čilije po ukusu i dodajte morsku sol. Istresite i poslužite vruće na velikom tanjuru. Da prste poližeš!


2 komentara:

  1. Ej Dubi, ovo ćemo Sanja i ja pod obvezno napraviti. Nas dvi, pun pijat ovih tvojih bajama i alkohol u potocima neće biti dovoljan. Dođite i ti i Silva, mi ćemo tri piti, a Silvica će nas kritizirati i bit će nam više nego super!!!Ceca

    OdgovoriIzbriši
  2. :) jako dobar plan ali na indijskom sam režimu pa ne smijem sol, chilli, više od 5 badema dnevno a alkohol nikako!!! da ne čekamo dugo na toplije dane, mogle bi vas dvije nas malo bodriti tu u zagrebu a ja cu vam napravit bademe!!! :) :*

    OdgovoriIzbriši