srijeda, 7. studenoga 2012.

Lava cake



Ovako sam ja od svoje prijateljice Ive dobila proslijeđeni recept za najbolji Lava cake ikad:

 
18.11.2010.
          od Sanje (mob)
Lava cake

4 cijela jaja izmiksati s 160 g šećera, u to dodati 120 g brašna. Rastopiti 200 g čokolade s 250 g putra i to umiješati u jaja. Peći na 250 stupnjeva 7 minuta – prethodno ugrijana pećnica.

Smjesa se stavlja u kalupe koji se prethodno namažu s putrom. Može se posluživati u njima ili (bolje) se izvade iz kalupa (lagano nožem se prođe po rubu i prevrnu se). Uz to poslužiti sladoled (minimalno 2 kuglice, najbolje vanilija i šumsko voće, čokolada je preslatka).
Pećnica mora biti dobro zagrijana i ne peći dulje od napisanog. Izvana se napravi kora, a iznutra je otopljena čokolada! :)

Kada radim Lava cake jaja i šećer dugo miksam te u tako izmiksanu i svijetlu smjesu postepeno dodajem brašno a na kraju otopljeni maslac i čokoladu. Uvijek koristim čokoladu sa visokim postotkom kakaa.



Jako je jednostavan za napraviti samo se trebaju nabaviti posudice za pečenje. Jedna prijateljica mi je rekla da nije zadovoljna kada radi lavu u kalupima za muffine jer joj se pri vađenju malo raspadnu. Iva mi je rekla da zna neke koji rade lavu u šalicama za kavu ali ja to ne mogu jer imam ili prevelike ili premale šalice te sam se odlučila za oriđiđi kalupe. Ja sam svoje kupila u Mülleru i super su mi.



Idealan desert koji (na žalost ili svu sreću) svako jelo posluženo prije njega baca u sjenu. Svi ga obožavaju i teško se odlučim raditi bilo koji drugi desert kada znam da svi koji dolaze na klopu na kraju očekuju njega! I kako im onda ne bih pružila to zadovoljstvo?

LIMETA

VANILIJA

  
 ANANAS

DORUČAK

Iva, svi moji bližnji i ja ti se od srca zahvaljujemo na ovom receptu!

HVALA! :*

BURAZI JEDU DRUGU TURU!!!

Uživajte!!!

3 komentara:

  1. Iva je rekla: jedna moja ferndica ih radi bez problema u kalupima za muffine! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaista je najbolji, osim što ga ja pečem 5,30 minuta

    OdgovoriIzbriši