nedjelja, 11. studenoga 2012.

Pile u mlijeku

Na ručak mi dolazi moj mali kumić i želim spremiti nešto što bi se svakom djetetu svidjelo tako da mora biti klasično a opet ja bih htjela nešto netipično. 

Dobila sam za rođendan punu košaru domaćih proizvoda iz Poljoprivrednog gospodarstva Letec i u njoj se, među ostalim, našlo i pravo domaće pilence. Zar nije klasični nedjeljni ručak pečeno pile s krumpirom i salatom? Ajde sada da to pile ne bude baš klasično jer mi to više nije fora pa se sjetim kako Jamie Oliver ima pile na sto načina. Zapne mi za oko njegovo pile u mlijeku jer tko bi se toga sjetio? 
Može! Ako se mogla Kleopatra kupati u mlijeku, može i naše domaće pilence.

Za 4 osobe
Pile od 1,5 kg
Sol i svježe mljeveni crni papar
115 g maslaca
Maslinovo ulje
½ štapića cimeta
Dobra šaka listića svježe kadulje
Kora od 2 limuna
10 češnjeva češnjaka, s korom
565 ml mlijeka


Zagrijte pećnicu na 190 °C i pronađite prikladnu tavu za pile. Obilno ga začinite solju i paprom, a zatim ispržite na maslacu i malo maslinovog ulja. 


Okrećite ga kako bi ravnomjerno dobilo zlatnu boju. Skinite s vatre, stavite ga na pladanj i iscijedite ulje i maslac iz tave. Tako ćete doprijeti do ukusnog i ljepljivog taloga na dnu koji će poslije dati sjajnu aromu karamele.



Vratite pile u tavu zajedno sa ostalim sastojcima i pecite u zagrijanoj pećnici jedan i pol sat. 


Zalijevajte sokom kad god se sjetite. Limunova će kora malo zgrušati mlijeko i tako načiniti umak koji je apsolutno fantastičan. 


 Poslužite tako da meso skinete s kostiju i podijelite ga na tanjure. 




Zalijte obilno umakom i ugrušcima. Poslužite s blanširanim špinatom ili zelenjavom i pireom od krumpira.

Pilence je izgledalo kao da je izgorilo ali to je radi podlijevanja s mlijekom te se ono zapeče na korici koja bude nimalo zagorena nego fina. Kao svako dijete i moj mali kumić nije bio baš od apetita ali zato smo mi veliki uživali u vrlo ukusnom piletu i umaku. Odlična promjena!

Nema komentara:

Objavi komentar